CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, April 2, 2012

Working on my new blog

Sebenarnya aku saje je created blog baru nie.Sebab rasa bosan la pula dengan blog lama yang dah berkurun tak buka tu.Rasanya dah bersarang dengan segala macam serangga kot dekat situ.Lagi pun mata nie tak boleh nak lelap la.Bukan sebab bantal peluk a.k.a hubby tak ada.Tapi sebab aku dah 'terminum' white coffee.Saje cari penyakit.Nasibla mengajar sesi petang.Kalau pagi..sure datang sekolah dengan mata yang macam baru kena tumbuk.Ada orang cakap..mata panda.Whatever la..So,dengan adanya blog baru nie juga aku berazam untuk sentiasa 'mengupdate' cerita2 terpanas dan terkini lagi sensasi..*Ayat macam bebagus je*.And yang penting..*macam ada follower je aku nie*.Tak kisahla..janji aku puas..Okey..till fingers meet keyboard again..xoxo

                                                                                                                   yang selalu ikhlas,
                                                                                                                      ^mamarisya^

0 comments: