CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, April 10, 2012

Got a shooobidobidoo called!!

Hei fellas!! assalamualaikum..salam hamba hulur tanda ingatan..*nyanyi style jamal ok*.As usual,hari ni got some stories to be shared.First thing in the morning aku dah dapat call.*refer kat title ek*Macam seronok je kan dapat panggilan tu.Panggilan hangitkah?Panggilan dari boyfriend2 lamakah? *ramainya boyfriend*or panggilan dari encik hubbykah?Oh tidak..salah sama sekali.Actually,aku received call dari proton edar punye hq di selangor.Last week aku ada pergi interview di proton edar juru,penang.So,untuk first interview tu aku passed.So,next week kena pergi second interview pulak kat hq diorang.Kena jumpa ngan big bos kat sana pulak nampaknye.Memang diorang nak pilih candidates yang terbaik for their company.Tu yang sampai 2x interview.Lupa pulak nak bagi tahu yang aku applied for customer service.Bukan officer.But for executive.Tu yang kena buat yang terbaik nanti.Pegawai yang called tu cakap they all offer gaji more than my expectation salary yang aku letak dalam resume.Can't you imagine camne aku tak rasa seronok??Tapi nak excited sangat pun tak boleh.Aku kena buat preparation dari sekarang.Hubby pun dah apply cuti nak balik kampung nanti.Berdoa sangat2  aku dapat job nie.Sampai bila aku nak bergantung nasib dengan jadi cikgu ganti je.Rasa tak secure.Kalau ada kosong kat sekolah dapatla mengajar.Kalau takde,duduk melopong jela dekat rumah.Tak sanggup aku.So guys..please pray for me ya!! By the way..malam nie tido dengan adrianna je.Again..hubby tak balik or maybe balik lewat.Nasib badanlah kalau suami keje sprm nie.Suka tak suka..kena suka juga.Chet! Oklah..nak tinjau2 my lil' missy yang lena tido tu.Badan aku pun sakit2 juga nie jaga lompat jauh sukan tara kat sekolah tadi.Till fingers meet keyboard again.xoxo

0 comments: