CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, May 31, 2012

Aku dan kerja....

Ish lama betul tak post entry..Hari tu bukan main berazam lagi tak nak bagi blog aku ni berkulat.Tak bleh pakai betul la aku ni.Tapi bukan aku saje pun.Memang busy giler sekarang ni.Maklumlah..dah jadi career woman semula.Career??Kenapa??Tak percaya??Betul la.Actually aku dah tak jadi cikgu ganti lagi because now i'm a Customer Relation Exec kat Proton.Yup,dapat keje dah.Punyalah susah mencari finally ada juga rezeki.Yang penting,permanent.Tak sanggup dah keje base on contract je.Tak secure.So last 2 weeks aku stay kat Selangor coz on job training kat proton hq.Tak pernah berpisah lama ngan Adrianna.Memang rindu giler.Kat hubby pun..*ehem2*..Pay pun okey.Lebih dari yang aku expect.Alhamdulillah la.Cuma keje nie mencabar sikit coz involve customer.Kalau dapat customer yang fussy ni boleh putus urat kentut nak melayan perangai.Sabar jela.Tapi banyak lagi yang aku kena belajar.Orang kata perlahan - lahan kayuhla.Lama-lama nanti pandai.So wish me luck !! xoxo

0 comments: